druk online ● wizytówki ● katalogi ● Wrocław ● ulotki ● teczki ofertowe ● Karpacz

druk online

Agencja Reklamowa Inna Perspektywa - druk online



agencja reklamowa inna perspektywa

  • Bogata oferta wydruków w tym także na plastiku
  • Ciekawe i skuteczne pomysły na reklamę
  • Spodziewaj się więcej...
  • Całe zamówienie może być sfinalizowane bez wychodzenia ze swojego biura
  • Zawsze najwyższa jakość

Ten serwis korzysta z plików cookies. Możesz je w każdej chwili wyłączyć, ale utracisz pełną funkcjonalność witryny. Pliki cookies, czyli „ciasteczka”, są to PLIKI TEKSTOWE, zapisywane za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Zablokowałeś cookies. Tą decyzję można cofnąć.

Zgodziłeś się na korzystanie z plików cookie. Tą decyzję można cofnąć.





NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
 

 

Jakość druku
Wiele firm oferuje wydruki reklamowe w szokująco niskich cenach. Rynek jest przesycony takimi ofertami. Niestety produkty te jakościowo pozostawiają wiele do życzenia. My proponujemy doskonałą jakość druku na najlepszych materiałach starając się przy tym, żeby cena była adekwatna do proponowanych rozwiązań.
Wszystkie oferowane przez nas produkty zawsze są najwyższej jakości, zarówno materiały zadrukowywane, jak i sam druk. Stawiamy na jakość. Wydruki reklamowe mają na celu pokazanie firm z jak najlepszej strony - nie mogą być niskiej jakości. Nasza drukarnia jest przeznaczona wyłącznie dla Klientów, którzy wymagają najlepszej jakości. Niekiedy zdaża się, że charakter druku i materiałów nie wymaga wysokiej jakości - wtedy nie jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom. Oferujemy druk wyłącznie najlepszej jakości!
Niezgodność kolorów (CMYK vs RGB)
Warto wiedzieć, że kolory uzyskiwane podczas druku i te widziane na ekranie monitora są generowane w zupełnie różne sposoby. Matryce monitorów odzwierciedlają kolory poprzez mieszanie trzech podstawowych barw: czerwonej, zielonej i niebieskiej. 90% wydruków powstaje z mieszania czterech kolorów, jakie składają się na paletę CMYK - cyjan, magenta, żółć i czerń. Kolory widziane na ekranie nie mogą być zatem idealnym odzwierciedleniem palety drukarskiej. Pamiętajmy także o tym, że każdy monitor może mieć ineczej ustawione podstawowe parametry, tj. jasność, kontrast i barwę, a co za tym idzie różnice występują także podczas edycji na różnych ekranach.

przykład:
wizytówka przygotowana w palecie CMYK jest zgodna ze wzornikiem kolorów tej gamy i tak będzie wyglądał również produkt końcowy. Wizytówka, której projekt wykonany jest w modelu RGB będzie automatycznie konwertowany do gamy CMYK z możliwie maksymalnym zbliżeniem kolorów. Kolory wizytówki przygotowanej w CMYKu będą przy wydruku zgodne z próbnikiem CMYK, ale nieznacznie będą różnić się od obrazu wizytówki wyświetlanej na monitorze.
 
Paleta PANTONE
Wydruki, które mają powstać na podstawie palety PANTONE to jeszcze inna historia. Podstawowa skala opisuje nieco ponad tysiąc kolorów, które uzyskane są nie z trzech (jak w przypadku monitora), nie z czterech (jak przy wydruku offsetowym), ale z piętnastu pigmentów w tym białym.

przykład:
wizytówka zawierająca dwa kolory z gamy PANTONE jest drukowana dwukrotnie. Wykonujemy matrycę dla każdego koloru osobno i dwukrotnie nakładamy farbę.
Czas, nakład i cena druku Offsetowego
Druk offsetowy wymaga wykonania matrycy, która odzwierciedla projekt rozbarwiony na cztery podstawowe kolory właściwe dla barw drukarskich - CMYK. Po naświetleniu takiej matrycy następuje druk.Każdy arkusz papieru jest pokrywany lakierem dyspersyjnym, który gwarantuje brak rozmyć i niepożądanych odbić oraz ożywia kolory. Następnie olbrzymie arkusze są docinane do żądanego wymiaru. Produkt finalny jest segregowany i pakowany. Minimalny nakład druku offsetowego dla np. wizytówki wynosi u nas tylko 500szt. Wynika to z tego, że na jednej matrycy umieszczamy zgromadzone w danym dniu wszystkie projekty wizytówek - neutralizuje to koszt wykonania matrycy i pozwala osiągnąć optymalną cenę nawet dla tak niskich nakładów. Czas wykonania może ulec nieznacznemu wydłużeniu kiedy wydruki, jak w przypadku większości wykonanych przez nas wizytówek, są dodatkowo foliowane folią mat lub błysk.
Lakier wybiórczy

Jest to ekskluzywne rozwiązanie, które polega na tym, że wybrane fragmenty druku (np. logo wizytówki) są pokrywane cieniutką warstwą błyszczącego lakieru. Precyzyjne nakładanie zapewnia niemal idealne odwzorowanie kształtu, który ma być nim pokryty. Cały nadruk jest matowy, wyróżniony zaś motyw wyróżnia się i błyszczy.
Wybór formatu do druku
 podział arkusza a0podział arkusza a0Standardowe arkusze drukarskie spełniają normę międzynarodową określaną jako ISO 216. Dla przykładu, najbardziej powszechnym formatem jest A4. W formatach A przyjęto zasadę, że stosunek długości boków jest zawsze jak 1 do √2 (bok do przekątnej) z zaokrągleniem do pełnych milimetrów. Taki stosunek zapewnia bardzo praktyczny i łatwy sposób wyliczania mniejszych formatów do druku. Wyjściowo, format A0 to ~1m2. Format kolejny, czyli A1 jest połową formatu A0, etc. Wymiary określane literą B, także odzwierciedlają w.w. proporcję, jednak ich wymiar wynika z proporcji arkuszy oznaczanych A. Załączone ryciny pozwolą to dobrze zrozumieć.


 

Formularz kontaktowy
Aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub go zamówić prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Pola wymagane oznaczone są gwiazdką. Każdy produkt zawiera inny formularz, ten odnosi się do podstrony:

/faq-druk  


 

 
 
captcha
Przeładuj



 


wróć na górę strony
drukarnia